Deelnamevoorwaarden en opmerkingen
m.b.t. het Smartlappenfestival Utrecht 2022

 1. Deelnemers doen mee aan het Smartlappenfestival door:

A. Het verzorgen van een optreden in hun zaak (één of meerdere dagen). De keuze (en kosten) voor de band en AV-bedrijf is voor rekening van de deelnemende cafés zelf. Weet je zelf geen geschikte band, dan helpen we je graag met zoeken en kunnen we ideeën aandragen. OF
B. Het verzorgen van een Smartlappenmenu tijdens het festival
OF
C. Zowel A als B

2. Ieder café neemt zelf contact op met Buma Stemra.

3. Met deelname word je meegenomen in alle persuitingen (en dus ook het programma), ontvang je diverse promotiematerialen (zoals posters en bierviltjes) en lift je mee in alle uitingen op internet/ social media etc.

4. Een aantal onder jullie hebben het al ontdekt, het Smartlappendiner voorafgaand aan de optredens of nog leuker, tijdens de optredens! In de communicatie zullen we het smartlappendiner actief promoten. Dus laat je chef een mooi Smartlappenmenu samenstellen en wij gaan reclame voor je maken. Maar ook als je als restaurant alleen een smartlappendiner serveert, kan je al meedoen! We nemen je horecagelegenheid dan ook mee in diverse promotionele uitingen.

5. De organisatie zorgt dat het Smartlappenfestival wordt vermeld in de collectieve ontheffing voor livemuziek binnen in de horecagelegenheid, waarin bijvoorbeeld ook Oud en Nieuw en Koningsdag vermeld staan. We vragen voor de deelnemende horecagelegenheden die livemuziek gaan programmeren een ontheffing (binnen) aan. Dit hoef je dus niet zelf te verzorgen:

    • Vrijdag 20:00 – 02:00
    • Zaterdag 20:00 – 02:00
    • Zondag 14:00 – 21:00

6. Aanmelden kan door het korte online aanmeldingsformulier in te vullen.
GRAAG VOOR 6 oktober 2022

7. Aanmelden na 6 oktober 2022 kan betekenen dat jullie programma niet in alle uitingen wordt opgenomen. En dat je niet meegenomen wordt in de collectieve ontheffing.

8. Draai tijdens de pauzes van de bands ook levensliederen en smartlappen om het festival ook echt bij Smartlappen te houden.

9. Smartlappenaankleding van je zaak en/of personeel draagt erg veel bij aan de feestvreugde. Voor zowel gasten als personeel. Voor inspiratie mag je gerust mailen naar info@smartlappenfestival.nl .

10. Zorg dat je band echt op de geboekte tijden (en dus de tijd die je in het programma laat vermelden) kan spelen.

11. Maak gebruik van social media:

      • Wordt vriend van het Smartlappenfestival Utrecht en plaats berichten op Facebook.
      • Twitter ons, en promoot je locatie d.m.v. @smartlaputrecht /#smartlaputrecht. Zet ook vroegtijdig op je website welke activiteiten je die dagen hebt!
      • Komt er op jullie website een activiteitenkalender? Deel deze link dan met alle deelnemende partijen, zodat zij dit weer gebruiken in hun uitingen.
      • Misschien een leuk idee: Geef prijzen weg d.m.v. een prijsvraag oid. Dit kan bijvoorbeeld via Facebook of Twitter.

Voor vragen of opmerkingen kun je ons bereiken via info@smartlappenfestival.nl

Groet,

Nikki, Marco, Maarten, Marcel en Malou

www.smartlappenfestival.nl
Facebook: smartlappenfestivalutrecht
Instagram: #smartlaputrecht